Fredag

Igårkväll var jag helt slut efter skotercrossen - det är samma visa varje år.
Ryggen börjar alltid värka nå så djävulskt efter ett tag.. Usch det är hemskt.
Sen var det så jäkla skönt att få sätta sig i bilen, haha. Men det bästa var
när vi kom hem och jag fick sova.  :) Nu är ryggen normal igen, skönt.



Nu hade jag tänkt kika runt litegrann samt äta frukost, sedan är det
dags för Våra bästa år. Efter det ska jag packa, duscha och handla
innan det blir avfärd mot Seskis.  Fullt upp! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0