Fredag

Shit, det är redan fredag! Vart har veckan försvunnit egentligen?
Tiden springer iväg, och nu är det inte många veckor kvar till
studenten. Jag satt nyss och funderade på sommaren, det är mycket
som kommer hända då. Kanske inte så många saker, men stora saker.



- Jag tar studenten
- Kanske en resa söderut?
- Jag och älsklingen flyttar till Umeå
- Lulekalaset
- Jag börjar på universitetet

Okej, Lulekalaset är ingen stor grej men det är ett måste varje sommar.
Det är tradition eftersom jag har varit varje år sedan det startade.
Det största och absolut roligaste under sommaren kommer bli flytten.
Det ska bli jätteroligt, men samtidigt lite konstigt. Då kommer vi inte
träffa vår släkt lika ofta, men som tur är finns det telefoner.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Zandra - BF2 JULI ♥

Det är ca; 9 veckor kvar! ;D LÄNGTAR! Och jag har inte ens fixat min balklänning, ännu! Kanske är dags! :)

2010-04-16 @ 09:02:16
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0