Fredag

Det är fredagmorgon, men det känns som en lördag. Detta därför att
jag och älsklingen har sovit hos mamma sedan igår. Men idag ska vi
åka hem så jag får förbereda inför högskoleprovet som ska skrivas
imorgon. Tänk att jag ska sitta hela morgondagen och skriva prov,
hemskt. Vi får se hur det går, har inga höga förväntningar precis.



Nu ska jag svara på kommentarer, sedan göra min dagliga runda
och efter det kommer det in ett recept här. Jag ska faktiskt baka
den kakan idag för första gången, så vi får hoppas att det blir gott.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Sussi

Stort GRATTIS till körkortet ditt Mia... dom måste vara super gald. Har du vågat dig ut och prova köra nått helt ensam ännu? Kommer ihåg att det var jag mest rädd för när man skulle vara helt ensam och inte ha någon att fråga ifall man glömmer...



Än en gång Stort Grattis till dig...



Kram Sussi på Seskarö

2010-04-09 @ 10:55:35
URL: http://sossiq.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0