Dusch

Jag har registrerat mitt CV och annat smått och gott på Arbetsförmedlingens
sida. Inte för att jag tror att det hjälper, men vi kan ju alltid hoppas.
Det gäller ju bara sommarjobb, för till hösten sitter jag i skolbänken igen.



Nu ska jag ta bort sminket, hoppa in i duschen och fräscha till mig.
Sedan hade jag tänkt plugga Samhällskunskap ett tag, och efter det
blir det en vrakmiddag denna fredag.  :) Mumsigt värre!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

hoppas du får ett sommarjobb :)

2010-04-23 @ 15:06:44
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0