Avklarat



Jag åkte till skolan redan före 11-tiden eftersom vi bestämde oss för
att börja tidigare med Projektarbetet. Det gick dock inte som planerat..
Vi hittade inte läraren, så vi kunde inte rätta till de småfel som fanns
i innehållsförteckningen. Men 12.00 (då vår riktiga Projektarbetstid är)
kunde vi börja arbeta. Så nu har vi rättat till de småfel som fanns,
och sedan har vi lämnat in projektarbetet. Härligt att ha det avklarat! :)

Nu sitter jag hemma, och hade väl tänkt äta något. Sedan ska jag
hoppa in i duschen, så jag är fräsch när vi ska på kalas under efter-
middagen/kvällen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0