Äntligen

Äntligen, äntligen, äntligen verkar det bli bra artister på Lulekalaset! :)
Förra året var det inga bra artister, bara på Rix FM festival. I år kommer
Rix FM festival tyvärr inte, men det ska vara en massa bra artister.



Idag avslöjade Lulekalaset några nya artister som dyker upp på kalaset.
Petter (Det var på tiden! Jag har velat se honom sedan han började rappa),
Miss Li, Ola samt Melissa Horn.

Vad sägs om de andra artisterna då? Twisted Sister, Takida, The Ark,
Hoffmaestro mfl. Jag själv kommer att se alla dessa artister, men
jag ser mest framemot Petter samt Takida och Twisted Sister.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Ja det brukar vara så inom kommunen tyvärr..

2010-04-23 @ 19:11:47
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: N I L M A

det var ju härliga artister det :)

2010-04-23 @ 20:50:47
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0