Tisdag

Tisdagmorgon och jag vaknade alldeles för tidigt. Somnade igårkväll
vid 22-tiden, och vaknade vid 05.30.. Mina ögon svider och är grymt
trötta, det blir inte bättre precis när jag ser hur gott älsklingen ännu sover.
Jag blir också sugen att lägga mig under täcket och sova, men det går
inte. Måste ju vara på skolan 08.00, så det så.


Idag är en lång skoldag framför mig, börjar 08.00 och slutar 15.00.
I och för sig har jag håltimme under morgonsidan, 2 ½ timme.
Alltid något! :) När jag väl kommer hem på eftermiddagen blir det att
laga mat, duscha och plugga. Senare under kvällen blir det Idol
samt Andra avenyn. Kan det bli en bättre kväll?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0