Tisdag

Första skoldagen denna vecka, det känns segt. Det känns som en måndag,
så lite förvirrad är jag.. Trodde nämligen att jag hade sovmorgon till
09.40 (som vi har på måndagar), men sedan såg jag på älsklingens
mobil att det var tisdag. Så bara upp att hoppa, lång skoldag..

Gårdagens kalas var jätteroligt, likaså söndagens kalas. Igår var
älsklingens syskon med familjer hit och fikade, så fick in lite pengar
igår också. Vann även på tre lotter av fem, så det var roligt! :)
Under kvällen blev det att spela lite Sims samtidigt som jag småtittade
Kändisdjungeln.



Denna dag bjuder på en lång skoldag.. När jag kommer därifrån
blir det att laga middag, sedan ska jag plugga Arbetsmiljö och säkerhet.
Har prov nästa vecka (?) tror jag. Den 24/9 i alla fall..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0