Söndag

Söndagmorgon, det betyder att jag är vaken tidigt. Varför är det alltid så?
Jag vaknar oftast 08.30 på söndagar, antagligen för att jag ska hinna med
allting som behövs göras.  Jag vill hinna ha fritid också, inte bara "pluggdag",
så det är kanske därför jag vaknar tidigt. Söndagar brukar vara pluggdagar,
och så är även denna söndag. Måste verkligen försöka få in allt från
samhällskunskapen, men det är svårt.. Igårkväll förhörde älsklingen mig
på några frågor som jag gjort, kunde det mesta förutom konkurrens-
formerna. Jag blandade ihop allihopa, plutt och pannkaka! ;/



Idag är det en ny dag, så ska försöka få in konkurrensformerna i huvudet.
Det måste ju fastna någongång? Annars får jag helt enkelt fokusera på
andra saker, men skulle kännas skönt att kunna de mesta.
Förövrigt idag, då? Plugga, laga mat, duscha, se tv, plugga.. Så kommer
min dag att se ut. Men nu ska jag först och främst svara på kommentarer.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTARNELAA

jag har också prov i samma sak som dej :/

2009-09-27 @ 09:29:51
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0