Onsdag

Redan onsdag, näst sista skoldagen för min klass.. Dagarna springer
iväg när man är ledig på fredagar, men jag ska inte gnälla. Det känns
skönt att det går fort, då känns studenten närmare. Tänk om några
månader har jag gått ut gymnasiet, shit! :)



Denna dag bjuder på två lektioner, de tråkigaste av alla. Sedan ska jag
gå till vårdcentralen och sitta där i flera timmar säkert.. De ringde aldrig
upp mig, så måste gå dit och träffa en sjuksköterska eller läkare.
Älsklingen följer med mig som tur är, annars skulle det vara hemskt!
Får väl se hur länge jag får sitta på vårdcentralen innan jag får träffa
någon sjuksköterska eller läkare, hoppas det går fort. Det är inte
speciellt kul att sitta i ett väntrum fyra-fem timmar, jobbigt!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0