Onsdag

Oj, det blev inget bloggande igår mer än på morgonen och eftermiddagen.
Förlåt! Men igår var jag helt slut efter skolan, även fast det inte var
jobbiga lektioner. När vi hade ätit middag blev det att plugga och resten
av kvällen spenderade vi i soffan framför tv:n.



Idag blir det bättre uppdateringar! Jag har kort skoldag, endast en
lektion. Vanligtvis brukar onsdagarna bjuda på två lektioner, men idag
är det endast en lektion! Så jag slutar redan 09.30, wiie! Perfekt tid,
för då hinner jag se Våra bästa år.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0