Måndag

Oj va jag har sovit inatt, helt sjukt! Somnade före 21-tiden och vaknade
vid 06.40. Nu är jag då inte alls trött! :) Det känns härligt att vara helt
utvilad inför denna skolvecka.

Har nyss ätit frukost samt läst tidningen, jag har till och med hunnit
fixa till mig. Så nu blir det att sitta här en stund och svara på alla
kommentarer, får se om jag orkar vara effektiv och diska disken som
finns. Om jag hinner så gör jag nog det! ;b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: f

härligt! bara bra :)

2009-09-07 @ 07:47:03
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0