Vinnarna av Blogawards 2009

Igår var dagen med stort D för många bloggare, blogawards 2009.
Det var inte bara stora bloggare på plats i Café Opera utan även
mindre kända fanns på plats eftersom man kunde vinna biljetter.
Igårkväll korades årets blogg, årets veteran, och en massa andra titlar.

Här nedanför ser ni vilka som vann Blogawards 2009.
Årets blogg - Foki
Årets nykomling - Foki
Årets kaxigaste i bloggvärlden - Kissie
Årets kändisblogg - Magdalena Graaf
Årets blogginspiratör - Blondinbella
Årets manliga bloggare - Schulmania
Årets fashionista - Lisaplace
Årets mest orginella blogg - Foki
Årets foto/designblogg - Nevnarien
Årets veteran - Stinalee
Guldpennan - Sanna Lundell

Jag är mycket nöjd med årets vinnare, mycket bättre än förra året.
Det känns superbra att Foki kammade hem tre priser, härligt!
Hon verkar vara en härlig tjej som är vanlig, alltså hon har inte ändrat
sig bara för att hon blivit mer känd. Hon är "sitt vanliga jag", som hon
själv har sagt på sin blogg. Me like! En sak blev jag nästan chockad över..
Har alla glömt Kenza nu? Förra året var det hon som kammade hem priser,
och nu fanns hon inte ens nominerad i någon kategori. Nej, nu är det
dags för Foki att glänsa och stå i rampljuset - och det kommer jag uppmuntra.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon söta..Hoppas att allt är bra med dig & du får en härlig söndag.kram

2009-10-18 @ 11:03:14
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Sandra

ja roligt att foki vann :)



då kanske jag får ge det enchans och se det någon gång, det är väl mest minnet som är ivägen där haha.

2009-10-18 @ 11:06:51
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag är också nöjd med årets vinnare. Men jag tyckte nog att Kenza skulle vinna årets blogg! =)

2009-10-18 @ 14:10:32
URL: http://loovepeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0