Torsdag

Igår spenderade vi eftermiddagen och kvällen i Luleå, var in på några
affärer på Storheden. Jag hittade inte speciellt mycket där, kom hem
med 100 värmeljus, haha. Väl här hemma blev det att läsa en sista gång
inför samhällsprovet som är idag. Sedan blev det att packa samt
se Idol och Oskyldigt dömd. Jag kan även nämna att jag har haft ont
inatt, inte skönt! Har haft en kudde som stöd så kroppen ska kunna
slappna av, men det har gått som det gått..


Idag blir det skola mellan 08.00 - 15.30, längsta dagen under veckan.
Känns jobbigt, men det går nog bra! Ser inte fram emot provet som
är efter lunch, men det ska ändå bli skönt att få det bortgjort.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0