Torsdag

Ursäkta för den dåliga uppdateringen igår, men det var fullt upp hela
eftermiddagen/kvällen. Jag övningskörde tidigare under kvällen,
och det gick superbra. Sedan var vi till mommo och fikade för det är
ju en tradition, haha. Senare under kvällen ville älsklingen åka in
till Haparanda och handla lite. Så det blev att besöka Coop och Ica Maxi
för att handla en stor pumpa, glass samt coca-cola.  ;p 21.00 var det
dags för Texas chainsaw massacre, har sett den tidigare så den var
inte så jättebra. Somnade som en stock efter filmen, haha.



Nu är jag i alla fall vaken, och ska försöka få i mig lite frukost.
Ska även ringa ett samtal när jag har vaknat till, hoppas det går bra.
Önska mig lycka till! Är smått nervös, men det är sånt som måste göras.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: hehe blogga och skola. du då?

2009-10-29 @ 09:59:42
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0