Torsdag

Sista dagen skola innan höstlovet, det känns härligt. Idag har jag endast
två lektioner och sedan får jag höstlov. Det är ett efterlängtat lov kan jag
säga! Behöver verkligen en paus från allt pluggande, för det har varit grymt
mycket den senaste tiden..

Idag kommer jag befinna mig i skolan mellan 10.30 - 13.50 (max) eftersom
vi har prov sista timmen, då får man gå när man är klar. Senast 13.50
måste man vara klar, så vi får väl se när jag kommer hem. Från skolan
kommer jag endast ta med en skoluppgift hem över lovet - PM:et inför
muntliga nationella i Svenska B. Det måste jag träna på under lovet så
jag kan hålla mitt tal när vi kommer tillbaka till skolan.



Här hemma kommer jag mest troligt ta det lugnt idag, hade planer på
att storstäda men vi får se om jag gör det idag eller imorgon. Jag velar
fram och tillbaka med det, haha. Om jag gör det idag får jag ju vara ledig
hela dagen imorgon, men orkar jag göra allt idag? Nå ja, vi får se när
jag kommer hem.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0