Tisdag

Det är redan tisdag, varför går lovet alltid så fort? Jag har varit ledig
flera dagar, och snart är lovet slut. Nej, så får jag inte tänka.
Förlåt för dålig uppdatering igårkväll, men det blev att se en ny film -
The uninvited. Kan säga att det var en superbra film, dock lite svår
handling i slutet. Man fick tänka rätt mycket själv men man visste ändå
så pass mycket att man fick ihop det själv.  21.00 såg vi CSI och efter
det hann vi se ett avsnitt av Mordkommissionen innan vi somnade.



Idag får vi se vad som händer, inga planer alls - det är det bästa.
Om drygt 50 minuter ska jag se Våra bästa år, sedan ska jag duscha,
peela ansiktet och så vidare. Men förutom tv-tittande och hemmaspa
har jag inga planer. Jag skulle verkligen behöva jobba lite med webbdesignen,
det har inte blivit av på flera veckor eftersom vi inte har det schemalagt.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mina

Håller på att tvätta så skoj har jag denna dag :) Tiden går snabbt när man har skoj sägs det.krma

2009-10-27 @ 09:53:22
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nathalie Bradley

the uninvited ser läskig ut! åh våra bästa år haha :D

2009-10-27 @ 11:42:15
URL: http://bradleys.se
Postat av: miiah

Jag gillar inte den filmen, tyckte den var dålig xD Men de tycker jag nästan om alla nya skräckfilmer ;p



SV: Jaha okej hehe, jag missade våra bästa år idag för jag var på jysk :p haha. Jag har som sagt varit på jysk och sen stan lite :)



2009-10-27 @ 15:27:09
URL: http://miijauh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0