Storhandlat

Morgonen började med Våra bästa år, det är alltid en bra start på morgonen.
Sedan fixade jag till mig och åkte iväg till Haparanda med älsklingen.
Där blev det att storhandla på ÖoB, Candy world och Coop. Var även in
på Intersport, där köpte älsklingen nya skor.  :)


Har nyss ätit middag, men det blev inte tacos utan lasagne. Nå ja,
tacos blir det på söndag istället. Det regnar fortfarande ute, så nu blir
det att ta fram samhällsböckerna för att plugga. Finns inte så mycket
annat och göra, jag måste försöka få in allt i huvudet. Älsklingen får
förhöra mig senare under eftermiddagen, så får vi se om något alls
har fastnat.

Ikväll blir det Idol, och till det ska vi äta samt dricka gott. Inne på
Candy world köpte vi godis för över 100-lappen, så det kommer räcka
i flera veckor. Det är inte ofta vi äter godis, så det är lika att köpa mycket
på en gång - då finns det i flera veckor. Vem hejar ni på i Idol ikväll? :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: hehe okej, samhäll A ska jag söka nu till våren :) hehe, jag måste också ha det, haha ska också bli socionom ;D



´jag ska plugga svenska och matte

2009-10-16 @ 15:55:29
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Mindy

God eftermiddag..Låter som du har haft en skön fredag..Älskar handla mat..hihih..Låter en perfekt kväll med fredags mys.,här blir det med Idol.Ha en skön kväll.kram

2009-10-16 @ 16:19:15
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: CattisEriksson

ja det är precis det jag ska göra, har fixat naglarna och sen sätta i hårinpakning också senare :D syper mys.

vad ska du göra idag?

2009-10-16 @ 16:40:10
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0