Onsdag

Halva veckan i skolan har redan gått, imorgon är sista dagen.
Onsdgar brukar vara lätta skoldagar eftersom vi endast har två
lektioner och slutar 11.30, men denna onsdag blir nog jobbig.
Det är jättemörkt ute och regnet öser ner, så man tror det är natt.
Det kanske är därför jag är trött och så? Vädret och mörkret lurar
mig, för det känns som natt.

                                

Igår blev det inte så bra uppdatering, förlåt. Efter skolan fixade
jag med Fotoboken, det var jätteroligt. Lite svårt i början innan
man förstod allting, men nu är det superskoj. Har gjort färdigt några
sidor i den, men har massa sidor kvar att göra. Finaste sidan är
förlovningssidan, den blev jag nöjd med.  ;) Vid 17-tiden åkte
jag, älsklingen och Stoffe till Luleå för att handla delar till bilen.
Var in på Biltema och sedan åt vi på Max, yummie. När vi kom hem
blev det att duscha och sedan se Andra Avenyn innan jag somnade.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: JULIA

åh, härligt :) jag med :) vad ksa du göra när du slutar så tidigt dåå?=)

2009-10-07 @ 07:18:36
URL: http://julialinnea.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0