Onsdag

Gårdagen gick i pluggandets tecken ända fram till kvällen.
Under kvällen däremot blev det inget pluggande, då tittade jag
Mordkommissionen och Andra avenyn istället. Lite ledighet
måste man ändå få ha.  :)



Idag blir det en skoldag på nästan 4 timmar, skönt att inte ha
skola så länge. När jag kommer hem får vi se vad som händer,
kanske blir att plugga litegrann. Måste göra mat extra tidigt idag
för älsklingen ska till tandläkaren under eftermiddagen. Under
kvällen tänker jag vara ledig även fast vi har prov imorgon.
Men jag tycker att det går bra med alla frågor och så, känns som
att jag kommer få godkänt i alla fall. Så därför tänker jag inte
plugga hela kvällen idag.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0