Måndag

Måndagmorgon, en ny skolvecka. Denna vecka började bra i alla fall,
klassen har sovmorgon till 10.30, härligt. Så det blev att sova till 08.00
idag, inte ofta det händer under vardagarna.

Igår blev det inte så bra uppdatering märkte jag, förlåt. Hade fullt upp
på Seskis inför min hemfärd. När jag kom hem hade jag fullt upp med
att packa upp allting samt handla mat, gå igenom reklam och så vidare.
Men under kvällen hann jag även träna teori på datorn, kan säga att
det var svårt. Trafikskolan Teo är så mycket lättare, men det är ju bra
att träna teori med alla program, lätta som svåra.


Nu ska jag svara på kommentarer, sedan kommer det upp ett schema.
Skönt att ha kort skoldag, bara två timmar.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0