Måndag

Måndagmorgon betyder ny dag och ny skolvecka. Jag hoppas att denna
vecka kommer gå fort, för på torsdag eftermiddag är det höstlov för
min del. Det ska bli härligt med en vecka ledighet, det behövs kan jag säga.

Igår skrev jag om ett livsviktigt samtal som jag skulle ringa idag,
men jag slapp det. Fick svar på ett mejl igårkväll så jag behövde inte
ringa utan de ska kontakta mig. Spännande.


Denna dag bjuder på sovmorgon, två lektioner och en massa pluggande.
Under eftermiddagen ska jag dyka ner i Samhällskunskap A-böckerna
och plugga järnet. Jag ska försöka få in lite mer i huvudet, plus att jag
måste titta på inflations-uppgiften för den förstår jag ingenting av.
Nej, här behövs verkligen höstlovet!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0