Måndag

Idag är jag ledig, och ändå måste jag vakna tidigare än när jag ska till
skolan. Jobbigt, men det är värt det eftersom jag ska till Luleå idag.
Jag är grymt shoppingsugen, men vi får se vad jag hittar. Om jag har
otur så kommer jag väl tomhänt hem, men ska försöka få med något
i alla fall. Jag är på jakt efter en kofta från Bikbok, en likadan som Tess
har - men den är väl slutsåld.  ;/

   

Sitter nu här hemma och väntar på mamma, hon kommer före 07.00.
Älsklingen ligger fortfarande och sover, han kommer nog få en chock
när han vaknar och ser mig i flätor. Det är evigheter sedan jag hade flätor,
okej, ett år sedan typ. Får be mamma göra dem lite hårdare, jag tycker
det är svårt att få dem hårda när man gör på sig själv. Ska svara på
kommentarer och sedan ska jag fixa till mig.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0