Luleå

På morgonen vid 07-tiden åkte jag, älsklingen och mamma iväg till
Luleå för att mamma skulle på läkarbesök. Det blev även att shoppa en
hel del, jag fick verkligen shoppa idag – love it.


Morgonen började i alla fall på Hermelinen i Luleå, satt där i drygt en timme
innan vi gick iväg mot alla affärer. Jag var på jakt efter nya underkläder
bland annat, så hittade massa fina trosor på Lindex. Älskar när det är
”ta tre betala för två”, så det blev att köpa tre par. Sedan fortsatte vi att
gå igenom alla affärer på Smedjan innan vi åt lunch på Waldorf. Vi plöjde
igenom alla affärer på Strand också, men där hittade jag ingenting idag.
Var sedan på Hermelinen igen en sväng innan vi begav oss till Shopping.
Där mötte jag min kusin Kickan, så blev att prata på en stund med henne.
Handlade en kofta på Bikbok som jag länge velat ha, och detta var sista koftan
i lila. Vilken tur jag hade! Fikade även lite gott på ett café innan vi begav oss
ut till Storheden. Där blev det att gå på Biltema ett bra tag, tråkigt.
Men älsklingen måste ju också få gå på affärer som intresserar honom.
Var även in på Dollarstore och shoppade loss rejält, blev en massa
hushållsartiklar som man behöver. Det är år och dar sedan jag varit in där,
så det var jätteroligt att springa runt där. Jag hade lust att köpa hur mycket
som helst, men jag hejdade mig som tur var. Det blev även att besöka
Barnens hus för att handla presenter till Lucas, självklart får även Wilma
en present av oss. Jag köpte en målarbok och färgpennor hit till lägenheten,
haha. Tänkte att det behövs för barnen är rätt rastlösa när de hälsar på oss.
När det finns målarböcker kan de sitta länge och måla, så det var tur att
jag köpte det.  :)



När vi kom hem från Luleå var klockan redan nästan 19.00. Så det blev
att packa upp allt vi handlat och sedan satte jag igång och diska.
Har även hunnit tvätta bort sminket och fixa mig inför sängen, så snart
ska jag sova. Fötterna värker som gud vet vad, så gissa om det ska bli
skönt att sova. Imorgon blir det en ny resa till Luleå, men då till universitetet.
Roligt! :)


Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Hilea

jo det är sant, man gör ju det.

2009-10-12 @ 20:46:59
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Okej :P Jag ser på tv :)

2009-10-12 @ 21:07:52
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja visst är det=)

2009-10-12 @ 21:12:43
Postat av: Leonard

Hej! Har dragit igång en "Music Awards" på bloggen, rösta gärna på din favorit! :D



Hoppas du får en trevlig kväll! :)



Leonard

2009-10-12 @ 21:17:37
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Elin

Nä, tror bara att det är jag :) Ska göra provet till arbetsmiljö och säkerhet också ;P

2009-10-12 @ 21:35:11
URL: http://liksomelin.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: härligt! Var Wallander bra då? =) Min dag har varit bra, rätt lugn men absolut bra :D sjdå? =)

2009-10-12 @ 22:29:38
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/
Postat av: LisaLind=)

Det är säkert roligare när man inte bor här ^^



Kickan..jag spelade fotboll med en som kallades Kickan när jag var yngre haha ;P

2009-10-12 @ 23:53:04
URL: http://lisalinds.blogg.se/
Postat av: JONNA

sv: hehe jez :D

allt bra då ?

2009-10-13 @ 00:35:43
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0