Lördag

Igårkväll blev det att övningsköra här på byn, var bland annat och tränade
start i backe för första gången. Det gick riktigt bra! Jag kunde stå kvar i
backen med hjälp av koppling och gas, och även komma iväg riktigt bra.
Så nu har jag tränat på allting som behövs när man kör bil, alltså blir det
bilskolan snart.  ;)  När vi kom hem blev det att se Idol och det fanns
många bra idoler. Erika, Rabih och Eddie var några av gårkvällens favoriter.
Tyckte det var helt rätt att Camilla åkte ut, har aldrig tyckt om henne i Idol.


Nu sitter jag nyvaken här i köket, vaknade 09.30. Ska försöka få i mig
lite cappuccino och kubbar, mumsigt. Under dagen blir det att åka till
Haparanda, äta på restaurang och gå på affärer. Det blir även att gå
på kalas, men det blir under kvällen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: CattisEriksson

Heheh okejokej, har du någon favorit i idol då?

2009-10-17 @ 10:12:44
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0