Kalix

Ursäkta den dåliga uppdateringen idag igen, men det blir förhoppningsvis
bättre under veckan när jag är hemma. Eller jag måste visserligen plugga
till samhällsprovet, men det kommer ändå uppdateringar.

Dagens pluggande gick faktiskt helt okej, jag kan det mesta inom
samhällskunskapen men det finns vissa delar jag måste bättra på.
Fast ett godkänt lär jag nog klara, men jag siktar högre. Nå ja,
det är först på torsdag provet är - så jag har ännu tid kvar att träna.
Efter middagen fick älsklingen en present av mig, pengar samt ett kort.
Han är alltid i behov av pengar, så det är bästa presenten han kan få
även fast det inte alltid är så kul att ge pengar. Själv fick jag en parfym
av honom - Avril Lavignes Black star. Fy bubblan vad gott den luktar! :)

Kom hem till Kalix under eftermiddagen och då blev det att åka till Bjumis
för att lämna verktyg och liknande. När vi kom hem till lägenheten packade
vi upp alla väskor samt påsar och sedan bäddade jag rent i sängen. Det ska
bli härligt att lägga sig i nybäddad säng, det är så skönt. Var ner på Coop
för en stund sedan och handlade, det blev bland annat de tre sista dvd-
filmerna av Mordkommissionen. Nu har vi alla säsonger, underbart. Mord-
kommissionen
är så bra, eller vad säger ni?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0