Fredag

Idag blir det en Haparanda-dag för oss, mysigt. Jag sitter här nyvaken och
äter en kubb till frukost, haha. Nybakta kubbar och varm cappuccino - mums.
Om en timme blir det att se Våra bästa år, och efter det ska vi åka iväg
till Haparanda. Jag ska köra med mammas bil, och älsklingen ska ta sin
bil. Varför? Mammas bil ska till Maxlahti för de ska byta "takt-pinnar",
så vi ska köra runt med älsklingens bil under tiden. Känns inte så lockande
och sitta på en bilverkstad i flera timmar, därför ska vi ha två bilar med oss.



Nu ska jag svara på alla kommentarer, sedan ska jag läsa NSD.
Vet ni vad? "Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl roligt, haha"! ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: CLIP

snöar det!?

2009-10-30 @ 13:18:31
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0