Fagervik

Eftermiddagen har bestått av plugg, plugg, plugg.. Shit, hur mycket
pluggande blir det inte på Socionomprogrammet? ;o
Jag har renskrivit åtgärdsprogrammet för 5-åringen, sedan har jag
även hunnit plugga till Samhällsprovet. Jag känner mig effektiv,
men nu är min hjärna helt slut så nu blir det inte mer pluggande.



Har nyss druckit en mugg cappuccino, så nu ska det vara lugnt
resten av kvällen. Jag ska sätta mig framför tv:n nu och glo på
Livet i Fagervik, har aldrig tidigare sett det men nu är det dags.
Om det är dåligt blir det att se Mordkommissionen, för det är superbra.
Imorgon fortsätter pluggandet..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0