Blivande högskolestudent

Nu är jag hemma från universitetsbesöket, skönt som fasiken.
Det var inte speciellt bra på universitetet, fanns inga intressanta
föreläsningar som föll mig i smaken. Sedan informerade inte alla
program, blev grymt besviken på det.

Åkte iväg till Luleå 08.30, och var framme drygt en timme senare.
Blev att trängas i korridoren tillsammans med flera hundratals andra
personer, jobbigt. Sedan fick vi gå in i aulan för att få information.
Det var över på 10 minuter ungefär, och då startade vi vårt uppdrag.
Jag, Marie och Tess sprang runt och sökte intressanta utbildningar,
men vi hittade nästan ingen. Den enda intressanta var förskolelärare
av de som fanns där, så vi blev besvikna. Varför kunde inte Psykolog-
programmet eller Sociologiprogrammet ha information/föreläsning?
Informatören nämde dem, men de hade inte information någonstans
för vi sprang runt som galningar och sökte.. Efter att ha vandrat runt
på området och sökt efter ett matställe som inte var överfullt, bestämde
vi oss för att äta på en kinarestaurang. Mumsigt värre! Gick sedan in
på Teknikens hus och fördrev tiden där tills rockkonserten började.
Efter konserten blev det att gå runt litegrann innan vi åkte hem med
bussen 14.15.


Kort sagt var det ett tråkigt besök, eftersom det var så dåligt med
information. Den utbildning vi var och tittade på pratade knappt med
oss som stod där. De delade bara ut ett papper som man själv fick
läsa, och det var ingen information om utbildningen. Gissa om vi
blev besvikna? Dessutom var det fullt av folk överallt idag, det var
grymt jobbigt. Nå ja, jag överlevde dagen i alla fall.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Okej :) Jag ser på tv och ska snart käka :D

2009-10-13 @ 16:17:14
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/
Postat av: CattisEriksson

ja men det är klart du ska fixa det:D

2009-10-13 @ 16:33:11
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: LisaLind=)

hehe okej =)



jag gissar på att ni blev besvikna ;o

2009-10-13 @ 16:58:53
URL: http://lisalinds.blogg.se/
Postat av: S o f i a

sv: okej, lät gott :D



hur är det med dig idag? (:

2009-10-13 @ 17:23:52
URL: http://sofijeas.blogg.se/
Postat av: Mathilda

skola och sen vilat lite.. ska plugga som en tok snart.. sj då? kraam

2009-10-13 @ 17:55:01
URL: http://mathiiiiiiiilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

HEJ missa INTE min bloppis just nu FRI FRAKT :-)

och med gryma priser från 40 kr

för att hitta fler fynd titta bland kategorierna till vänster!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0