Webbdesign

Har precis tittat igenom allting här på datorn, så som bloggen, facebook
och mailen. Känner mig som en "buisness woman" efter bankbesöket, haha.
Nu ska jag försöka mig på Frontpage en stund, blir att lyssna på Pink under
tiden eftersom det är en hemsida om henne. Hoppas det kommer fram
mycket idéer och inspiration, det kan behövas om det ska gå framåt.



Detta är ögonskuggorna jag köpte idag, love it. Nämnde jag att jag älskar
ögonskuggor? Jag har över 80 stycken olika, ändå använder jag samma
hela tiden. Kanske borde använda den limegröna någongång? ;) Haha.

Nej just det, webbdesign var det. 20.00 blir det Idol-tittande tillsammans
med ett glas glögg. Kladdkaka med en klick vaniljvisp lockar också väldigt
mycket. Om jag tar glögg, kladdkaka och vaniljvisp då? Litegrann av allt
det goda. Så får det nog bli!

 Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Louise-

Vad du ligger i o kör mkt nu, då kanske de inte står på förens du har ditt körkort i handen!? :)



en annan använder aldrig ögonskugga, de är fint.. men ja kan verkligen inte måla på de:P

bild på katten kommer om en stund! :D

2009-11-13 @ 18:34:12
URL: http://louiseberglund.devote.se
Postat av: Tobias

Okej jag förstår, dom hade gått om tider i november här i Stockholm så jag hade tur =) hehe

2009-11-13 @ 18:37:53
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: miiah

Uusch för glögg! haha :) Fina ögonskuggorna ser ut :D Jag har några ögonskuggor också men jag använder dock aldrig dem.. lyckas aldrig lägga dem bra eller sådär så jag ger upp! haha



SV: Jaha okej, roligt ju :D Alltid bra med lite erfarenhet och sådär :)



Aha okej, låter roligt! :D Gör du egen hemsida då eller? Jag sitter här och svarar på kommentarer, är rätt trött så blir nog tv snart och mysa ner sig :p



Kram =)

2009-11-13 @ 19:19:20
URL: http://miijauh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0