Ullared

Eftermiddagen/kvällen har spenderats framför tv:n. Jag har glott på två
avsnitt av Mordkommissionen, och nu är det endast två kvar av hela
boxen.. Lite smått sorgligt, men jag får trösta mig med att se One Tree
Hill
istället. Har några säsonger att ta igen där, haha.  ;)



Nu är klockan snart 20.00 och det betyder Ullared. Inte så värst intressant
program, men det är ändå roligt att se hur mycket folk slösar upp där.
Helt sjukt att vissa slösar 30 000 kronor där! För 30 000 kronor kan man
åka utomlands två veckor. Efter Ullared ska jag se en dokumentär,
men det är inte säkert att jag orkar se hela. Hoppas den är intressant,
handlar om hur det är att vara mamma till en mördare.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0