Torsdag

Igårkväll blev det inte mycket uppdatering här även fast jag satt vid datorn.
Passade på att spela Sims 3 under större delen av kvällen eftersom älsklingen
var i Haparanda. 21.00 var det Oskyldigt dömd, och självklart satt jag bänkad.
Slutet var absolut det bästa, haha.  :)

Idag är det sista skoldagen denna vecka, skönt. Det har inte varit någon
jobbig skoldag, inga läxor eller något så det har varit härligt. Visst har det
funnits uppgifter man kunnat göra (tex. projektarbetet), men jag tänker
skriva lite om det under helgen. Samma sak med webbdesignen, ska försöka
arbeta litegrann med det under helgen. Hoppas det finns tid till det!



Denna skoldag blir lååång.. Längsta skoldagen under veckorna för mig,
10.30 - 15.30. Hur ska det bli sedan på praktiken? Då kommer man typ
arbeta 08.00 - 15.00 eller något, jag kommer vara helt slut redan efter
första dagen..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja tyvärr verkar dom ju gå åt, för den var ju både snygg och billig. Hoppas du lyckas få tag i ngn.

2009-11-12 @ 09:13:37
URL: http://varframtid.blogg.se/
Postat av: LisaLind=)

jag håller tummarna för dig, break a leg! =D

2009-11-12 @ 09:21:57
URL: http://lisalinds.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Allt bra idag?:)

2009-11-12 @ 10:28:56
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0