Tisdag

Det var smått kämpigt att kliva upp när mobilen larmade 05.30..
Vanligtvis har jag sovmorgon till 12.10 på tisdagar, men idag är ett
undantag på grund av en föreläsning som vi måste på. Det är bara
och hoppas på att föreläsningen är bra, för jag hade gärna velat ha
min långa sovmorgon. Dessutom blir detta den längsta skoldagen
under veckan, 08.30 - 15.00. Fast på ett sätt är det bra träning inför
APU:n, för där blir det säkert långa dagar.



Även fast det tog emot att kliva upp 05.30 gjorde jag det. En timme
och några minuter senare sitter jag här. På en timme har det inte
blivit mycket gjort - ätit frukost, klätt på mig och fixat till mig.
Att tvätta ansiktet i iskallt vatten hjälpte inte speciellt mycket,
jag är fortfarande trött och vill helst av allt fortsätta sova.
Men det ska jag inte göra, jag ska vara på föreläsning om ett tag.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-11-17 @ 07:10:04
URL: http://notimetocry.blogg.se/
Postat av: Veronica

Du får se fram emot kvällen/natten när du kan krypa ner under det varma täcket igen :-)



Ha en finfin dag!

2009-11-17 @ 07:46:50
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0