Söndag

Igår var det knappt någon uppdatering, förlåt för det men vi hade fullt upp.
Vid 15-tiden fick vi besök av mammas kusin och hennes man, så det blev
att prata med dem ett tag innan vi åkte till kyrkan. Gick sedan runt på
kyrkogården och tittade på alla tända gravar, det var jättefint. När vi kom
hem var det bara att börja duka, ta fram all mat och liknande. Anne-Maj
och barnen samt mommo kom vid 17.30-tiden och då var det bara att äta
för glatta livet, haha. Senare under kvällen tittade vi på Seed of Chucky
och Halloween H20, superbra filmer båda två.  :)



Idag hade jag tänkt vakna vid 08-tiden för det finns massor att göra,
men tror ni jag orkade upp då? Nej, istället klev jag upp vid 08.30 -
och då var jag piggare. Har nyss ätit smörgåstårta till frukost, lyxigt.
Nu ska jag svara på alla kommentarer och sedan sätta in lite bilder
på datorn samt på externa hårddisken.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: jj

va filmen bra ?:)

2009-11-01 @ 10:30:58
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/
Postat av: Tobias

Hehe okej :) man lär sig väl med tiden, det går bättre och bättre för mig varje gång i alla fall ;D

2009-11-01 @ 10:43:01
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0