Söndag

Älsklingen kom hem igårkväll hyffsat tidigt, vid 22-tiden.  Så det blev att
se Johan Falk - De fredlösa, och den var så bra! Det var sista filmen men
jag hoppas verkligen det kommer fler.

Idag vaknade jag vid 08-tiden, lite småtrött men jag klev ändå upp.
Det är bra att kliva upp tidigt, man får mer gjort under dagen plus att
man somnar lättare på kvällen - i alla fall jag.  Frukosten är äten och
jag har tittat på Stilakuten, inte världens roligaste program men det
gick att se på.



Tänkte nu sitta här en stund och glo runt samt svara på kommentarer
innan jag tar tag i dagen. Planerna var att duscha, ha ansiktsmask,
och lite spa-aktigt under förmiddagen. Sedan skulle jag behöva träna
teori, har inte gjort det på två veckor.. Ska även till Bjumis tror jag
eftersom älsklingens bror fyller år. Fullt upp denna söndag!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0