Söndag

Söndagmorgon, även farsdag. Vaknade vid 08-tiden, var hyffsat pigg
och bestämde mig för att kliva upp. Har inte hunnit göra så mycket mer
än sett Biggest loser på tv samt ätit frukost.

Idag finns det hur mycket som helst att göra.. Träna inför det muntliga
nationella provet som är imorgon, duscha, blogga, handla, laga mat
och så vidare. Ska även ringa till pappa och gratulera han på farsdag.
Någongång under eftermiddagen ska vi åka till Bjumis för att fira
älsklingens pappa, då blir det att äta tårta.



Men nu ska jag ta tag i alla kommentarer och sedan får vi se vad jag gör.
Har som sagt ett och annat att stå i, men ska ändå hinna med bloggningen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0