Slaskigt

Igår var det riktigt slaskväder ute, spårigt efter vägarna och hösten är tillbaka.
Jag trodde det skulle bli vinter eftersom snön stannade hyffsat länge.
Men igårkväll försvann det mesta av snön och nu är det stora vattenpölar
ute, allt är slaskigt. Apropå slaskigt, jag behöver nya skor - och det är snart.
Igårkväll hittade vi ett hål under min sko.. Inte konstigt att jag alltid blir så
blöt om fötterna när det är snö ute, haha.



Detta var några skor som jag mer än gärna vill ha. Första paret (vit/rosa DC)
har jag tittat tidigare på, men då fanns de inte i min storlek. Bättre lycka
nu kanske? Vi får hoppas på det.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Tobias

Tacos är alltid gott :D tröttnar aldrig

2009-11-16 @ 13:19:05
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: N I L M A

haha näe det var inte konstigt att du blev blöt ;P



sv. klart det är bra :D

2009-11-16 @ 14:20:10
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0