Schema

Idag finns det inga lektioner på mitt schema, istället har jag världens
längsta nationella prov. Dagen kommer börja på Folkets hus men
avslutas på skolan.

 

08.00 är det dags för det nationella provet i Svenska B, läskigt. Det kommer
sitta 180 personer i samma sal på Folkets hus, ännu läskigare. Jag har aldrig
skrivit ett prov när det varit så många i samma rum, så vi får hoppas på
det bästa. Jag ska försöka fokusera på provet och stänga ute allt annat,
hoppas det fungerar. Provet håller på i fem timmar - framtill 13.00.
En halvtimme senare, 13.30, ska jag befinna mig på skolan för då är det
utvecklingssamtal. Tror det kommer gå bra, och är säkert över på fem minuter.

När jag kommer hem är det väl tid för middag och disken. Sedan får vi se
vad som händer, ingenting är planerat förutom Oskyldigt dömd 21.00.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: usch jaa, det är skit tråkigt verkligen.

Känns som jag är fast i arbetet, vad ska jag ha för nytta senare i livet om grekiska gudar liksom? haha

2009-11-18 @ 09:15:55
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: ina

plugga, städa, sånt där tråkigt.

2009-11-18 @ 09:21:43
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: N I L M A

hoppas nationella går bra :D

2009-11-18 @ 10:19:11
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0