Schema

Sovmorgon till 09.40, men jag måste åka till skolan tidigare för att fixa en
sak inför nationella provet. Men före det ska jag hinna kika in på Facebook,
läsa några bloggar samt kolla mejlen. Det känns som ett heltidsarbete att
sitta vid datorn, man har massvis med saker man måste göra.  ;p


Detta är måndagens schema, dagens. 09.40 börjar Människor i behov av stöd,
men jag ska befinna mig på skolan tidigare eftersom jag ska fixa en sak
till nationella provet. Idag ska vi mest troligt prata kring APU:n och uppgifterna,
får väl även besked om praktikplatsen. Efter den lektionen slutar halva klassen
för den andra halvan av klassen ska ha muntligt nationellt prov i Svenska B.
Jag är en av dem som ska göra nationella provet idag, och jag är nervös!
Jag tror att det kommer gå hyffsat bra i alla fall för min del, när jag tränar
här hemma går det bra. Så vi får hoppas att det går lika bra på provet!

När jag kommer hem vid 13-tiden blir det att gå igenom post, ta det lugnt och så.
Matlagning och körkortsteori står också på listan, så ber till Gud att vi inte
får några läxor. Denna dag vill jag ägna åt körkortsteorin, punkt slut.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Okej, :)



Så vad har du hittat på för skoj i helgen då ?



Kraam!

2009-11-09 @ 09:27:36
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/
Postat av: Tobias

Jaha då är det hålla tal förstår jag? Lycka till :D

2009-11-09 @ 09:57:19
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: M A L I N

härligt med sovmorgon på en måndag! :D



sv: min kväll var helt okej :D

2009-11-09 @ 10:03:27
URL: http://nilma.blogg.se/
Postat av: CattisEriksson

haha vi har inge snö alls nu, bara massa regn :(

2009-11-09 @ 11:24:15
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0