Schema

I torsdags sa jag att Schema-kategorin inte skulle uppdateras något mer
under denna termin eftersom jag har praktik. Men jag ångrade mig..
Idag kommer jag skriva här (detta inlägg) så att jag själv kommer minnas
att jag haft praktik och var.


Som sagt, 07.30 ska jag vara i personalrummet på Näsbyskolan. Känns lite
smått nervöst eftersom jag inte känner någon där,  men hoppas på att
min handledare är okej och lätt att prata med. Tror det kommer bli fyra
spännande veckor framför mig, och det ser jag såklart fram emot.
Att hjälpa barn och ungdomar är något jag vill arbeta med, och eftersom
man inte får vara på något behandlingshem valde jag att praktisera i
en flyktingklass. Idag kommer jag inte ha speciellt lång dag, måste sluta vid
13.30 eftersom jag ska hinna hem och laga mat samt diska innan körkortsteorin.
Idag är alltså första dagen som jag ska på körkortsteori-lektion, spännande.
Blir hämtad av bilskolan 15.30, lyxigt värre.   :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

oh, det kommer säkert gå jättebra!

hoppas du får en bra första dag :D

2009-11-23 @ 09:59:26
URL: http://nilma.myshowroom.se
Postat av: Louise-

du måste ha varit som en zoombie när du gick upp :(

nej, ja är arbetslös.. söker jobb för fullt och måste göra de idag, imorrn ska ja ner till AMS och redovisa sökta jobb.. suck, vad drygt detta är :(



lycka till på teorin :)

2009-11-23 @ 11:26:23
URL: http://louiseberglund.devote.se
Postat av: JULIA

jag spenderade min söndag i en bil:) själv?=)

2009-11-23 @ 12:42:21
URL: http://julialinnea.bubbleroom.se
Postat av: Linda - ndaiL

tack!



allt bra med dig?

2009-11-23 @ 12:51:07
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: tage

pluggis blogg , boooooring

2009-11-27 @ 00:23:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0