Onsdag

Näst sista skoldagen denna vecka, skönt. Onsdagar brukar vara sega
även fast vi bara har två lektioner. Vi får se hur denna onsdag blir,
hoppas det går hyffsat fort i skolan. Nu är det drygt två veckor kvar
tills vi går ut på praktik, härligt. Kommer vara på APU framtill jullovet,
gissa om det känns skönt? :)

Nu ska jag ta tag i kommentarerna innan jag läser några bloggar.
Måste pallra mig iväg till skolan om ett tag också, börjar 08.00.
När jag kommer hem blir det att plugga inför det muntliga nationella,
sedan ska det även lagas mat och diskas. Resten av dagen är oplanerad.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0