Mot sjukhuset

Snart.. Snart.. Snart är det dags! Ni kan ju gissa om jag är nervös?
Känner mig nästan som ett nervvrak här hemma, haha. Okej, riktigt
så farligt är det inte. Men lite smått pirrig mage känner jag att jag har.
Om 30 minuter ska vi befinna oss på sjukhuset och vi får väl se hur
länge vi blir där. Våra tider är mellan 09.00 - 11.30, så hoppas det går fort.



Nej, nu ska vi börja röra på oss. Gruvar mig inför sticket och allt som
kommer efteråt. Bara jag inte börjar gå baklänges eller bli dösjuk.
Usch vad hemskt..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0