Måndag

Höstlovet är över, och nu är det dags att sätta sig i skolbänken igen.
Varför ska alla lov ta slut så snabbt? Jag har inte gjort speciellt
mycket under lovet, utan jag bestämde mig för att ta det lugnt och
ladda batterierna. En höstlovslista kommer under dagen.

Igårkväll tränade jag teori både genom att läsa i älsklingens körkortsböcker
samt göra tester på datorn. Det gick ganska bra, blev godkänd på två
av tre delar när jag gjorde testerna. Idag hade jag tänkt göra uppgifter i
böckerna, har en snäll pojkvän som låter mig göra uppgifter i hans böcker.
Jag ska även göra uppgifterna i mina böcker när jag väl får dem.



Det blev en liten sovmorgon imorse, börjar först 09.40. Härligt att starta
med sovmorgon första skoldagen! Det blir en kort skoldag på tre timmar,
två lektioner. Jag tror nog att jag överlever.. ;)


Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0