Måndag

Måndagmorgon, och jag känner mig redan helt död! Det kanske beror på
att jag klev upp 05.00? Är inte van vid det eftersom jag vanligtvis börjar
vid 10-tiden på måndagar. Men idag är det inte så..  Idag är det början
på fyra veckor lång praktik, och jag känner mig ganska taggad.



07.30 ska jag befinna mig i personalrummet på Näsbyns skola. Jag kommer
göra praktiken i en flyktingklass, och det valde jag p.g.a. kursen jag läser
(Människor i behov av stöd). Utvecklingsstörning och gamla är ingenting som
jag vill jobba med, därför passar flyktingbarn bättre. Tror det kommer bli
fyra lärorika och intressanta veckor! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mina

Godmorgon..Inte skoj att behöva gå upp så tidigt..Hoppas att det blir en bra praktik start..

2009-11-23 @ 09:37:05
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0