Måndag

Måndagmorgon, och idag är jag ledig från skolan - wiie! :) Vissa i klassen
läser kursen Ledarskap inom lek och idrott, och då skulle de ha en heldag
med förskolebarn idag. Detta betyder att vi som inte har kursen är lediga. ;)
Härligt att endast ha skola tre dagar denna vecka, sista veckan på skolan
före jullovet.

Dagens planer är inte många.. Självklart ska jag se Våra bästa år
klockan 10.30, sedan måste jag även läsa igenom texthäftet som hör
till nationella provet. Om två dagar är det nationellt prov i Svenska B
(skriftliga delen) och jag är enormt nervös. Så det blir att plugga till
det idag, men mer planer har jag inte. Eller jo.. Jag skulle behöva ringa
till praktiken och höra vilken tid jag ska komma dit nästa måndag.



Nej, nu ska jag avrunda här. Alla kommentarer väntar på mig,
och sedan ska det bli en vardaglig koll på Gratisbio, Facebook och
så vidare.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0