Måndag

Måndagmorgon igen.. Varför går helgerna alltid så fort? Nå ja, jag ska inte
klaga. Det känns som att detta kommer bli en lugn vecka, men jag kan ha
fel. Har jag otur blir det en fullspäckad vecka med massa plugg, ogilla.
Igårkväll hade jag och älsklingen ett perfekt veckoslut framför Johan Falk -
Operation Näktergal
. Det var den dåligaste Johan Falk-filmen tyckte jag,
inget spännande hände..


Idag är det som sagt måndag, vilket betyder två lektioner för min del.
När jag kommer hem blir det att gå igenom all reklam som säkert kommer,
sedan är det dags för matlagning. Efter det får vi se vad som händer,
det beror på om vi får någon läxa eller liknande under skoldagen.
Om inte, så ska jag plugga lite körkortsteori.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0