Lördag

Igårkväll var det helt rätt att Reza åkte ut ur Idol, nu är mina favoriter kvar.
Blev nästan lite chockad över att Erik hängde löst, det var konstigt.
Efter Idol tittade vi på Wallander - Läckan, superbra film. Jag älskar Wallander-
filmerna som alla säkert redan vet.  :)



Imorse vaknade jag redan 08.00 hyffsat pigg. Har ätit frukost, läst tidningen
och fixat till mig. Mamma kommer hit vid 10-tiden för att hälsa på, jag ska
övningsköra och sedan får vi se vad som händer. Matlagning står också på
schemat. Nu ska jag svara på alla kommentarer som rullat in under natten.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: mizthanguyen

Svar: Awu okej thihi, joodå det är helt okej faktiskt! Men helgen har varit urtrist :( !

2009-11-21 @ 21:17:02
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0