Lista

Lista

1) En helt random snubbe kommer fram till dig och säger:
"Hej, vem är du?" Vad svarar du?
Mia?

2) Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Dricker cappuccino just nu

3) I ditt senaste sms står det?
Att Tess skaffat blogg ;)

4) Vilken är den senaste låten du lyssnade på?
Rise Against - Hero of war

5) Var är din pojkvän/flickvän just nu?
Han ligger i sängen och ser på tv :)

6) Välj ett ärr på din kropp?
Ett på handleden som jag fått av Kosmos när den var liten.

7) Vilka är dina favoritfärger?
Svart och Rosa

8) Vilka i ditt liv litar du på?
Mamma, älsklingen och några till.

9) Om du skulle byta namn, vad skulle du heta?
Inte en aning, men Ida ville jag förut heta.

10) Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var den vackraste
människan i världen, och att denne skulle kunna göra vad som helst
bara för att få vakna upp bredvid dig varje morgon?
Antagligen bli glad? :p

11) Hur ofta svär du?
Alldeles för ofta.

12) Litar du på alla dina vänner?
Nja, vissa mer än andra.

13) Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken?
Säkert, men nu bor ju Henke här så det behövs inte. ;)

14) Tror du att allt som händer har en anledning?
Jodå, alldeles säkert.

15) Säg några saker du INTE tolererar i ett förhållande?
Otrohet.

16) Vem av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad?
Ingen, alla är för bra för det.  :)

17) Vilka egenskaper hos det motsatta könet tycker du är viktigast?
Snäll, humor och ärlig.

18) Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta famtiden?
Skaffa körkort, få bra betyg.

19) Om du vaknade upp efter en längre koma, vem skulle du ringa?
Älsklingen eller mamma.

20) Tror du att du skulle bli en bra förälder?
Jag hoppas på det i alla fall!

21) Vart togs din profilbild?
I gamla lägenheten innan inflyttningsfesten.

22) Ärligt, vad tänker du på just nu?
Att jag vill och ska spela sims.

23) Vem känner dig bäst?
Mamma.

24) Vad är helgens planer?
Övningsköra, plugga.

25) Vad har du på dig just nu?
Pyjamasbyxor och stor t-shirt.


26) Har du någonsin slagit ett träd?
Japp, och det är inget jag rekommenderar.

27) Har du någonsin smygit ut ur huset?
Nja, tror faktiskt inte det?

28) Aldrig sova eller aldrig äta?
Aldrig äta

29) Är du en morgonmänniska eller kvällsmänniska?
Nässtan mer morgonmänniska nu för tiden.

30) Finns du där för dina vänner?
Yesbox.

31) Gillar du att umgås med andra människor?
Jodå, om de är mina typer.

32) Har du lätt att förlåta andra?
Japp.

33) Skulle du någonsin dela pojkvän/flickvän med din bästa vän?
Aldrig i livet!

34) Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz?
Älsklingen ;>

35) Finns det någon du bör reda ut saker med?
Nej inte vad jag vet.

36) Kommer någon ringa dig ikväll?
Vi får väl se..

37) Vill du ha ett förhållande just nu?
Det har jag redan sedan 2006.

Kommentarer
Postat av: simone

Haha roliga frågor - jag ville heta Jasmine som liten (alladin) ^^

2009-11-09 @ 20:14:19
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Tobias

Huvudsaken att man klarade det och gjorde sitt bästa :D

2009-11-09 @ 20:45:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: M A L I N

kul lista :D

2009-11-09 @ 20:46:04
URL: http://nilma.blogg.se/
Postat av: Trixie

Hej, de va inte igår! Allt bra? :)

2009-11-09 @ 20:46:57
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Jessica ♥

Vad ska du hitta på imorgon då :D?

2009-11-09 @ 22:22:19
URL: http://meyoulove.blogg.se/
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår.

sv: hehe härligt. jodå. bättre här :)



ja kan tänka mig. men är inte redo att flytta ihop än jag! :)

vill kunna betala för mig själv osv!

2009-11-09 @ 23:08:41
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Anonym

nää ska gå å lägga mig nu typ :) kram

2009-11-10 @ 01:03:40
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0