Körkortsteori

15.30 åkte jag iväg tillsammans med tre andra körskole-elever till Hamptjärn
för att ha körkortsteori. Denna gång hade vi dubbla lektioner, så det blev
några timmar men roligt var det. Mindre roligt var det att gå hem från Nova,
usch. Det var slaskigt och j*vligt, men som tur var hade jag mina nya DC-skor
vilket resulterade i att jag slapp bli blöt om fötterna. Istället blev jag kall om
benen och händerna. Ska jag bli mer sjuk nu? ;/



Kom hem efter 20 minuters promenad, bytte snabbt om till pyjamas, duntofflor
och morgonrock. Försöker få upp värmen litegrann, mina lår känns som isbitar.
Febern har smugit sig på igen och det halsonda kvarstår.. Jag vill inte bli mer
sjuk än jag redan är. Hoppas det känns bättre imorgon så jag kan gå till praktiken.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

sv: ja det hoppas jag också. när började dina biverkningar då?

2009-11-30 @ 19:20:53
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0