Kalix

Morgonen började med frukost, en dusch och sedan övningskörde jag.
Det är endast några få dagar kvar till första körlektionen, så jag ville
träna hemma en sista gång innan det är dags. Hann även plugga körkorts-
teori medan mamma lagade mat, så nu har jag hunnit en bit på vägen.
Efter middagen åkte jag och älsklingen hem till Kalix, och här är vi nu.

När vi kom hem såg vi att det var Skyltsöndag, så vi lämnade väskorna
i lägenheten och gav oss sedan ut på stan för att titta. Gick in i lite affärer
och kikade, men hittade inget speciellt. Hemma igen blev det att packa
upp allt, alla julklappar och liknande. Åkte sedan till Bjumis innan vi handlade
på Coop. Så en del grejer har vi gjort sedan vi kom hem.



Nu ska jag svara på kommentarer, kika runt litegrann på nätet och sedan
gå igenom reklamen. Ikväll blir det en mysig kväll med glögg och lussebulla
för att fira första advent.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0